tisdag 22 mars 2011

GOTT MED SOL

Nu är jag hemma och vänder. Det går ju inte sitta inne i sånt här fint väder!!

Vilken grupp jag har hamnat i :-) På rehaben alltså. Vilka människor!! Det har varit många känslor inblandade. Det va skratt, tårar (jag) och varm stämning. Jag kände igen mig i så mycket vi gick igenom. Men som sagt, vi vet hur det ska vara i teorin men att översätta det i praktik kan vara fan så mycket svårare!!
Vi va ute på stavgång och vi gick uppe vid elmersområdet mot skogen. Å där, där såg jag mitt hus, där skulle jag vilja bo. Inne i byn men precis vid landet. Så där mittemellan. Ååå så fint. Suck, det förblir en dröm.

Jag har bestämt mig för att ta tag i bilskrället med. Ska hämta Hugo så ska han få följa med mig till besiktningen, sen ska han få rasta mig!! Vi ska va ute och promenera i det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥