måndag 21 mars 2011

GOD MORGON!!

Ooo så gott jag har sovit inatt :-) Ryckte bara till av ett sms som kom vid 5 snåret. Jag somnade om direkt men vaknade av en rejäl duns lite efter 8 sen, det va katten som rev ner lampa och solglasögon och grejer... Nu är vi uppe och det är Bolibompa en liten stund till sen frukost.

Denna veckan är det rehab, sista gången med Ömsesidig respekt, sjukgymnasten och så måste jag ombesiktiga bilen. Imorgon börjar rehab. Första gången tror jag vi skulle samlas och prata lite och sen avsluta dagen med stavgång. Annars är det först stavgång sen föreläsning och sen träning en timme hos sjukgymnasten.
Idag ska jag ta vara på "sista dagen med barnen denna veckan" . Sen ikväll ska vi til Loshultarna och boka biljetter till semestern :-) Jag ska ta mig ett joggingpass ut dit. J är ju i Helsingborg hela dagen och tar ju ändå bilen ut ikväll så jag har ju skjuss hem!!

Nu ska vi äta frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥