måndag 28 mars 2011

ALLT FÖR MINA BARNS BÄSTA

Ääääntligen är kidsen här!! Vi har ätit och nu är vi ute. Det är lek med grannen. Jag inväntar ett snabbesök och matkassar. Sen är det bad, läsning och sova.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Varje vecka är ju "rolig". Men jag hoppas att mina barn kan se sin barndom som rolig och kärleksfull ändå de snurrar runt i en karusell, känns det som... De lever verkligen i två olika världar och det är inga barn som ska behöva göra det, har jag lärt mig på familjerätten. Men vad gör jag? Skulle de hamna i samma sits själva en gång i livet så har jag många goda råd!! Å det de minst ska använda är agg. Varför vara arg när vi ska göra det bästa av situationen? Det är som det är och varför göra det sämre? I don't understand that... Vad man än gör/inte gör så drabbar det barnen, både positivt och negativt!!
Glöm inte det alla där ute: Vad vi än bestämmer oss för att göra så ska allt vara utifrån barnens bästa!!
Vi ska inte leva för våra barn, vi ska leva med dom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥