måndag 21 februari 2011

VI VA BORTA OCH VÄNDE

Barnen va på dagis en blixtvisit. Jag har varit hos doktorn och hos arbetsförmedlingen. Det sistnämnda tog 2 minuter. Så nu är jag inskriven där.

Vi håller på att lagar lax i ugnen. Snart blir det middag och sen blir det "utflykt". Barnen ville ha utflykten i vardagsrummet framför Bondgården. Den filmen är populär. Så vi ska göra varm choklad och hälla upp på termos och packa ner i ryggsäcken + kakor. Sen ska vi sitta runt bordet på små stolar och Max på sin väska.
    Smulan tog sin bästa plats igår när hon var här :-)
Max äter lite tårta men han va inte överförtjust i den. Konstigt när det va glass/gräddtårta.
Sen va det lek. Hörselskydd och ryggsäck på, sopbilen fick vara jaktbil.
Jag och min blivande lilla Gudson. Jag har tonat ner bilden en aaaaning. Håret såg ju inte klokt ut......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥