torsdag 10 februari 2011

TYST OCH TOMT

Det är så tyst och tomt här. Diesel ligger kvar i soffan och väntar på mig, men jag kommer ju snart. Jag måste ju se Sveriges värsta bilförare. Annars är det inget jag ska se ikväll. Tror det blir en tidig sänggång med läsning istället.

Jag käkade lax och sallad ikväll och nu är jag så godissugen så jag vet inte om jag ska asa ner den där förbaskade godislådan eller inte. Jag får ju ner den men inte upp igen. Det är så tight för den står på överskåpen och det är precis så den går in.

Imorn ska vi på bio :-) Ska kolla på Åsa-Nisse. Innan dess ska vi hälsa på brodern med familj och käka lite.
Å så kommer min bil hem, nyservad och klar. Den kommer med hemleverans, det är inte illa :-)

Jag är alldeles mör i kroppen. Helt slut. Så ikväll blir det vila vila vila!! För imornbitti är det dags igen...
Nehe, nu ska jag bädda ner mig. Å ja, jag ska ta ner godislådan. Fan, ingen karaktär överhuvudtaget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥