måndag 14 februari 2011

SJÖNK NER I SOFFAN

NU har jag satt mig i soffan och tänker inte röra mig på två timmar - och då går jag in till sängen!! Barnen har varit väldigt kelna och busiga. De blev glada för sina geléhjärtan :-) Men det va ju nån på dagis som hade fått en len rosa nalle så Thea blev ju lite avundsjuk. Men jag förklarade att det är ju inte säkert att det barnet fick geléhjärtan. Å då blev det lite bättre.

Jag kunde inte hålla mig, så det blev ytterligare 30 minuter på bandet... Barnen har oxå provat det men de har förstått att de bara få vara på det under uppsikt!! Det krävs ju lite innan det går att få igång det så jag tror inte det hade klarat det ändå.

Nu är det Familjen Annorlunda och Spårlöst som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥