torsdag 17 februari 2011

READY

Nu är en timme klar :-) Den där jäkla vågen vet jag inte va jag ska göra med... JAG kan inte byta batteri på den. Jag har aldrig sett såna batterier förr... Ska ju till Ikea om en timme, jag kanske ska prova en våg där haha. Den kanske är snällare än min ;-)

Nu väntar jag på att svettas klart. Ska dricka lite kaffe under tiden och sen blir det en dusch. Har ringt vårdcentralen så de ska ringa med. Sen blir det Ikea med en vän och bebis. I eftermiddag ska vi nog se Alice i underlandet. Dom har ju suttit här och tittat på Shrek i 3D och dom är ju så söta när de sitter här i sina glasögon :-)

2 kommentarer:

  1. Du kan trycka en gång till på vågen när LO har
    Släckts. Så får du igång den ;)

    SvaraRadera
  2. Mmmm tyvärr visar inte vågen mindre för det... :-/

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥