tisdag 15 februari 2011

MYS, TRÄNING OCH GODISSUG

När barnen va hämtade så åkte vi till Svägerskan och lillkillen. Det blev snabbfika och lite bebisgos. Sen åkte vi till Alvesta och hälsade på min vän L med barn. Det är så mysigt, varmt och ombonat att komma hem till dom!! Å världens mysfaktor - en typ av eldgrej som satt som en öppenspis på väggen. Det gick elda med tändvätska och så blev det som en öppenspis. Det går ju inte förklara, men så himla fint :-)
Jag fick en födelsedagspresent med, det va ett jättefint halsband.


Det är långt och det är ju supersvårt att få till det på kort.


Men jag blev så glad och detta kommer att användas!! Tack snälla.

Väl hemma så va det tjat om träning. Barnen vill mer än gärna gå på bandet och sätter på sig gympaskor.


Det syns ju hur stort det är när Max står på :-) De får gå tre minuter var och sen turas de om. Men sen va det min tur ;-) Så nu sitter jag och dricker varm choklad och äter skorpor. Nu är det Bygglov och jag tror minsann att det slinker ner ett par geléhjärtan med. Kunde inte träningen få bort godissuget....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥