lördag 12 februari 2011

JAG KAN PUSTA UT

Jag kan pusta ut!! Maten ligger bra i tiden. H och M kommer snart. Rådjurssadeln och hasselbackpotatisen står i ugnen. Salladen är klar. Jag ska koka lite morötter och broccoli med. Champinjon och rödvinssåsen är med snart klart. Jag har dukat allt utom glas, jag vill veta vad de vill dricka först. Jag ska ta ett glas vin iallafall. Nu orkar inte kroppen tänka/jobba mer idag. Jag tog ett bad innan med fotfil och peeling. Nu är skiten väck ;-) Så resten är slappekväll. Det är jag värd!! Vi får se men vi hamnar väl i soffan och kollar på Melodifestivalen. Tvn är på, så om inte annat hör vi den. Men ibland kan det va fan så mkt bättre att höra låtarna och slippa se de som sjunger...!!

Nu ska jag förbereda chips- och godisskålarna. Dippen får jag ju inte glömma heller ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥