torsdag 17 februari 2011

IRONI? LÄTTSAM TON?

Jag måste ju bara säga en sak. Det är rätt kul, eller trist för de i fråga, att inte alla förstår IRONI!! Å att allt som skrivs här inte ska tas på blodigt allvar. Jag skulle aldrig i livet skriva ut ALLT här!! Allt som händer i livet. För de som känner mig och de som bryr sig hör av sig och frågar hur det är. Det finns väl ingen som tror att de kan veta hur allt är bara för att de läser här. Förutom lilla så kallade anonym då... Men det har personen i fråga fått förklarat för sig i ett sms ;-) Så nu kan den personen (som inte va speciellt svår att lista ut) bry sig om sina egna affärer. Den kan skaffa en egen sida att skriva av sig på. För här skriver jag och jag tvingar Ingen att läsa!!

Tack för mig - hej.


6 kommentarer:

  1. Nu antar jag du menar nån annan anonym än mig? :)

    SvaraRadera
  2. Japp, du fick väl inget sms av mig igår, haha ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha nä DÅ hade jag blivit jävligt förvånad kan jag säga eftersom du inte ens varit nära att gissa på vem jag är :D (vilket jag iofs förstår eftersom jag inte ens är säker på att du minns mig, vilket jag förstår om du inte gör)

    SvaraRadera
  4. Nej nej, vi har inte träffats sen typ hösten 1992, om jag räknar rätt?

    SvaraRadera
  5. Då va jag 11 år.... Claus?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥