söndag 13 februari 2011

COFFE-TAJM

Efter frukosten begav vi oss ut på en liten promenix på 2 timmar. Hade ett litet stopp på maxi och utanför Ikea. Jag fattar inte vad som händer, men runt 12-tiden så är det precis som om nån klubbar mig i huvudet för jag blir skittrött och kan lägga mig där jag är, och somna. Igår satt jag och läste tidningen och tröttheten slog till direkt så jag gick och la mig. Å jag somnade på stört... Idag gick det ju inte för då hade jag fått lägga mig i en snödriva. Men jag gick och gäspade som en galning istället.

Det är ju skönt väder ute (om man rör sig) men det ser ju varmare ut än vad det är... Väl hemma igen blev det lunch, vi gjorde kantarellmackor mmmm!!
Å jag har dammsugat, vädrat, badat orkidéer och plockat iordning tvätt, så nu är jag nöjd för idag. Men va ska jag göra nu?? Jag ska ta lite kaffe nu iallafall och sen få jag se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥