söndag 30 januari 2011

SNART SLUT

Helgen lider mot sitt slut... Vad fort den går!! Jag ligger i soffan och har gjort det nån timme. Kollade på Solsidan. Det va ju inte lika hysteriskt idag som förra söndagen...

Jag har varit tvungen att skriva upp allt jag ska göra imorn, annars glömmer jag hälften, även om det är världens simplaste saker jag ska komma ihåg... Doktorn ringer kl 9 och jag har lite frågor till honom bl.a. Om mina sjukpapper, hur vi ska göra med det "ovissa". Sen måste jag ringa chefen innan jag ska till banken. För imorn ska allt avgöras. Sen ska jag handla, ringa dagis, sola och fixa lite här hemma. Guu, nu fick jag hjärtklappning igen... Jag fixar inte massa måsten längre. Därför måste jag skriva ner alla måsten på papper för att den försöka släppa det!! Å på eftermiddagen ska jag hämta mina älskade barn!! Sen fortsätter veckan med kuratorn, familjerätten, födelsedag, fest, kalas, simskola mm mm. Phu. Jag ska försöka få tag i en frisör med. Mitt hår växer ju fan inte längre... Alla undrar om jag har klippt mig :-( Det känns skittråkigt att klippa det men det är 3 månader sen sist. En önskan och jag skulle säga; två decimeter längre hår!!

Strax börjar Wallander och då ska jag ta ett piller och sova gott till filmen.

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥