söndag 16 januari 2011

MORGONMYS

Max vaknade precis så nu sitter han och jag i soffan och tittar på Bolibompa. Det är mysigt att få ha lite tid med den ena, innan nästa kommer och gosar ner sig i soffan.

Thea har väääldigt mkt funderingar nu!! Många konstiga frågor innan hon somnade Igårkväll. Å det är ju likabra att förklara så gott det går. Hon undrar bla varför hon föddes före Max... Sen har hon en annan sak som gnager inom henne, men det har jag sagt att hon ska fråga den som det berör, för jag kan inte svara på allt!! Men en sak vet jag, att man ska vara ärlig för barn är smartare än vi tror!!

Nu kom Thea upp med och vi tittar på Charlie och Lola. Jag och Thea ska iväg och köpa en present sen, för i eftermiddag ska hon på födelsedagskalas. Vi är ute i god tid måste jag säga...not!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥