torsdag 13 januari 2011

LUUUUUGN MORGON

Jag försöker göra så mkt som möjligt i slowmotion idag!! Än så länge har jag hunnit med en dusch, dammsuga och frukost.
Jag har sovit kanon inatt, men jag vet inte om Sambo har någon inbyggd väckarklocka i sig. För imorse kom han och drog samma ramsa igen sen tog han ett tag och bet mig i håret... Han vill verkligen att jag ska stiga upp!! Sen kastade han sig på min hals och snurrade runt och va kelen. Hade han inte varit så förbaskat tung så hade det ju varit OK.

Nu sitter jag och lyssnar på radion. Jag ska köra ner och sola en liiiten stund och så ska jag köpa en tidning, krypa ner i soffan och läsa en stund. Jag har lovat Joppe att göra lunch till honom så det ska jag fixa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥