lördag 22 januari 2011

KÖPA EN BEBIS

Nu har vi varit på kalas. Vad kul det va att se mostrar och morbröder med respektive. + vi syskon då :-) Supergod mat!! Vi åt exotisk planka, mmmmm!!

Jag har bebisgosat en hel del, asså herre jisses så söt ungen är!! Lilla lillskrutten. Max fick hålla honom och han satt med honom i knät och vaggade honom fram och tillbaka. Så sa han "mamma jag tycker vi kan ha en sån här bebis". Ja, du tycker det ja, sa jag. Så frågade jag honom hur vi skulle få tag på en bebis då. Jo, han skulle ju heta Wilgot och vi kan köpa på Kio. Kio, vad är det? Undrade jag. Det va en affär, sa han. Undra om han menar Brio!?!? Han är för rolig lilla gossen, han är verkligen en bebis-älskare!!

Jag har gäspat hela eftermiddagen/kvällen. Vi kom hem strax innan 22 och barnen somnade på stört. Vi la oss oxå. Jag behöver många timmars sömn känns det som...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥