tisdag 25 januari 2011

DOKTORN RINGDE

Jag hann inte mer än sola klart, för precis när solariet stängdes av så ringde telefonen. Det va doktorn, jag hade rätt, han skulle visst jobba idag, även om han har semester. Jag ska dit 15.30, efter Ljungby. Så idag får jag veta lite mer "om mig". Jag ska få veta mina senaste blodprov bl.a. om de är bättre eller det är samma... Jag ska få en sjukperiod att börja med.
Kanske jag kan andas ut lite efter denna dagen, eller blir det tvärtom!?

Nu ska jag hem och betala alla räkningar, så kan jag bocka av det iaf!!

4 kommentarer:

  1. Vad var det nu du sa doktorn hette?

    SvaraRadera
  2. Du har väl aldrig skrivit vad doktorn heter?????

    SvaraRadera
  3. Jo då det har hon :) I en kommentar när jag frågade.

    (Inte samma läkare som min iaf)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥