måndag 17 januari 2011

ALLMÄNT FÖRVIRRAD

Blä, jag har en klump i magen och är allmänt förvirrad.
Planerna för veckan ändrades imorse. Det blev ingen tandläkare och ingen ledig torsdag. Jag ska jobba. Däremot blev jag ledig onsdag. Men har en tid inplanerad på eftermiddagen så barnen får va en liiten stund på dagis ändå.

Det är tur jag har nagellacket med mig i väskan för det är dagar som denna naglarna ryker först... Så efter lunch ska det målas!! Jag ska ju ha en längd på naglarna när jag ska ha festen hade jag tänkt :-) Oooo jag har ju glömt ringa om maten.... Ett måste i eftermiddag!!! Nu är det ju inte så lång tid kvar... Huuu.

Jag skulle vilja ta barnen, krypa ner under det varma täcket, bara läsa och prata!! Det ska vi göra på onsdagmorgon. Då ska det bli en lugn morgon som bara ska ägnas åt barnen!! Ingen stress, ingen press, bara vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥