torsdag 23 december 2010

WIHOO

Yes!! Jag fick en spegel i julklapp :-)


Jag har tittat på den länge känns det som, men jag trodde inte den va såå bred. I love min nya spegel!!

Det har varit klappar i lagom dos, fast ganska mycket ändå...


Här är Thea i Max star warskläder. De har fått gitarrer, keyboard, mikrofonstativ, filmer, sminkdocka, dockvagn, knallpulverpistol, utklädningskläder, bakkläder + redskap, radiostyrd 4-hjuling, spel, lego, både polishus och star wars. Jag ska visa bilder imorn, ifrån den riktiga kameran.

Nu är JAG trött, men barnen kommer nog va uppe en stund till. De vill ju leka med sina saker nu när de kan!! När kidsen sover spelar vi andra nog lite kort.

2 kommentarer:

  1. Eh? En spegel så där vid sängen känns ju lite så där... :D

    God Jul och Gott Nytt År! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, spegeln står jämte en garderob vid sidan av sängen, fotändan. Eftersom här är ganska trångt och den får inte plats någonannanstans.... Smala mellanväggar i hela hallen, tyvärr.

    God Jul och gått nytt år på dig med!!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥