lördag 25 december 2010

UNDERHÅLLNING

Alla elementen är på max och jag fryser... Jag har fleecetröja, mysbyxor och raggsockar men inget hjälper. Jag börja tröttna på att alltid frysa!! Imorse hjälpte inte ens dubbla duntäcken :-(

Vi sitter allihop och tittar på Stjärnorna På Slottet. Barnen börjar bli trötta så de gör ju allt för de inte ska somna... Thea sitter brevid och spelar gitarr och sjunger, Max spelar keyboard och gitarr. Men alldeles strax är det dags att krypa ner. Imorn blir nämligen en lång dag. Då ska de bla åka snöskoter :-)

Inatt invigde jag min ena julklapp. En ansiktsmask från Jabu'She. Vi får se om det gör nån skillnad. Ska in och köpa ögonkrämen imorn med.

Tänk att om en vecka är det 2011... Snart nyår. Det ska bli mysigt. Barnen ser fram emot sin champagne :-) Vi köpte den i Paris. Det är Mussepigg på den. Tyvärr har nog granen åkt ut då, skulle den mot all förmodan stå kvar är den nog rätt barrlös... Den barrar rätt mkt och sen leker ju katterna i den...

Nu ska jag förbereda nattningen. Sen är jag nog sugen på ett glas vin... Kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥