tisdag 21 december 2010

SJUKDOMAR OCH JÄVELSKAP

Det är ju helt hopplöst. Alltid är det nåt känns det som. För tillfället är det öroninflammation. Det är samma barn som grät inatt... Det kopplades inte samman förrens i eftermiddag. Idag tog barnet sig för örat när vi hämtade posten, sen satte det sig i soffan och sa att det gjorde ont i örat. Jag ringde 1177. Nu för tiden ger de inte pencilin förrens efter några dagar, jag ska ge Alvedon. Blir det en "gråtnatt" ska jag ringa vårdcentralen imorn och vi blir hemma. Blir det en vanlig natt så blir det dagis imorn. Jag får ju bara berätta det för personalen så får de ringa om det blir värre.

Jag väntar ju bara på att maginfluensan ska anfalla med. Lagom till jul eller nyår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥