måndag 20 december 2010

JAG GÖR EN FULING

Nu e de mycket i huvudet!! Jag skulle va ledig imorn men ska jobba två timmar på morgonen. Jag och kusinen ska få ihop julpresent till pedagogerna på dagis. Det blev lite förskjutit men det löser sig. Hon ha två duktiga barn som hjälper henne med lite förberedelse i eftermiddag.

När jag slutat jobba är tanken att jag ska köpa den sista julklappen. Nu ÄR det den sista!! Å jag vet vad jag ska ha så det ska gå fort. Sen ska jag hinna sola med. Å jag hinner, om jag nu slipper hem och byta bil och greja först. SEN ska jag hämta barnen :-) Å vi ska plocka upp Joppe när han kommer tillbaks till Älmhult.

Jag har gjort en fuling... Jag köpte en sak till mig själv men vill inte ha den, så jag ska ge bort den i julklapp... Jag VET att den som får den kommer uppskatta den mer än jag!! Så det har jag inte dåligt samvete för, snarare glad att den kommer till användning ;-) Jag kan tala om vad det är, efter jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥