torsdag 23 december 2010

GOD MORGON ALLA!!

Här är vi uppe :-) Jag har legat vaken ett tag för jag visste inte hur dags Klabbe skulle komma. Han är hos oss idag för ikväll ska vi ju fira jul och han kan inte va hemma själv så länge.
Vi har sett julkalendern. Barnen är kelsjuka så det är väldigt mysiga mornar!!

När vi vaknade upptäckte vi att Diesel hade haft väldigt roligt :-( Max gjorde en smällkaramell på dagis igår men den hade katten börjat äta på...
Vi får hänga upp den i granen med den fina sidan utåt...

Jag har tömt min kamera nu, äntligen, jag har MASSOR av kort att sortera och framförallt skicka till framkallning, men jag har ju fortfarande inte fått in högen med kort sen förra beställningen, jag tror jag är i maj nu. Sen har jag från juni att framkalla tills nu.... Vad har hänt!? Jag som alltid varit så duktig på att framkalla och sortera och få in mina kort. Men det va tack vare de gamla hederliga kamerorna med filmrulle... Jag va emot Systemkamera från början för jag visste att korten bara samlas på datorn, ack så väl jag känner mig själv... Men jag SKA bli bättre!!

Här är Max ute i snön för 2 veckor sen.

Ett av barnen klippte sig själv lite grann igår. Ggrrrr. "Med en sax såklart och dem funkade visst till håret" fick jag till svar...

Nu ska vi äta frukost. Idag ska jag använda kameran MYCKET!!!! Antar att det trillar inte en hel del bilder här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥