torsdag 11 november 2010

VAKEN-NATT

Jag har varit vaken större delen av natten. Jag har en sak som jag ligger och grubblar på så jag MÅSTE ta och skriva ner ALLT så jag kan släppa det om nätterna!! Sov först 2h, vaken 1,5 sov 1 sen har jag bara slumrat lite löst sen dess... Så jag har alltså i stort sett varit vaken sen 4, jihoo vilken pigg dag som väntar... Men det är bara att bita ihop!! Det ska bli KAFFE nu till frukosten, det är ju ett som är säkert - en stooor bägare!! Jag får nog asa mig ur sängen och börja. Om 1,5h kommer lånebarnet och sen bär det av till vårdcentralen. Det är det enda vi ska göra idag. Ne, just det. Thea vill storstäda :-) Så det har jag lovat henne att vi ska göra!! Hon vill tömma kattlådan, gå med dammvippan och dammsuga. Men undra om det är för att jag sagt att vi ska.... julpynta.... Men bara liiite grann. Jag känner att jag måste få börja lite smått nu ;-)
Men först - frukost!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥