fredag 19 november 2010

SJÄLVDISIPLIN....

Jag är hopplös!! La ju mig jättetidigt. Jag låg och läste men så blev jag rastlös och började smsa istället... Sista smset skickades lite innan 24, då va jag tvungen att sova!! Det betyder ju likförbannat att jag inte är pigg och utvilad idag. Men jag har ju mig själv att skylla ;-)
Men jag tar med mig en Celsius till jobbet och får massa extra energi :-)

Mina planer för dagen: jobb, träffa mamma en snabbis, kolla blodtryck, sen kväll!! Jag ska köpa en film som jag väntat på ska komma ut, å nu kom den i onsdags så ikväll ska den ses :-)

Jag måste nog boka en tid till tandläkaren med. Jag brukar bli kallad vartannat år för jag aldrig haft några hål. Men nu känns det som att det gått mer än två år. Å så känns det konstigt i mina tänder. Så nu får de allt ta och kolla till dom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥