måndag 29 november 2010

LET IT SNOW, LET IT SNOW :-)

Det snöar FORTFARANDE...!! Inte klokt. Fast det är ju bättre att det snöar än regnar!! Blåsten kunde ju försvinna med.

Nu jobbar jag en stund till, men det är väldigt lugnt just nu. Sen ska jag bara hem!!
Ja, hämta barnen först såklart. Men de åker ju sen ikväll :-( Senare ikväll blir det en långpromenad. Det va ett tag sen sist.

Jag funderar på att åka till Växjö imorn men har inte bestämt mig än. Jag vill in på Lagerhaus och Åhléns bland annat. Å så behöver jag lite mjukisbyxor till barnen. Det är rätt skönt att ha det under overallen. Jag vet vad barnen ska få i julklapp men det ska jag nog köpa över nätet. Jag ska fixa saker till deras julkalender med bara. Det låter ju som att jag behöver till stan en sväng iaf. Fast jag har ju fler dagar på mig den här veckan. Kan va rätt skönt att vakna upp imornbitti och kolla på vädret och sen göra det jag känner för :-) Ååå vad det lät skönt!!

Denna veckan är jag ju "beräknad faster" :-) De ni!! Å åker vi till stan imorn kan jag ta med en handduk i bilen ifall vattnet skulle gå. Så bara kör jag bort henne till BB, men hon kunde ju gott vänta tills vi handlat klart ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥