tisdag 30 november 2010

JAG TINAR UPP

Gick en sväng vid 5-snåret och då va det ju kallt!! Sen blev det älg-burgare till middag. Efter det blev det en timmes promenad till. Det va svinkallt!! Jag värmde upp mig i duschen och nu under täcket. Den kylan gick ju in i benmärgen. Men det är ändå skönt på nåt vis. Det bästa är ju att frysa halvt ihjäl och sen dricka varm chokladmjölk :-)

Nu SKA jag till stan imorn!! Jag ska möta upp en broder, så ska vi ta en sväng och fixa lite saker. Jag har börjat rensa barnens garderob och kastat allt för smått. Det känns som om det inte va längesen jag gjorde det men nu va det dags igen!! Det är hemskt vad de växer :-)
Imorn ska jag iaf kolla efter barnens och Joppes julklappar. Jag vet precis vad jag ska köpa, för en gångs skull. Å jag VET att både jag och dom kommer bli nöjda!! Det känns skönt.

Jag känner en som ska till BB vilken dag som helst. Men tycker det är lite konstigt om de inte tar in och undersöker henne när värkarna har varit i 1,5 dygn!? Undersöka kan de väl alltid!! Jag blir ju orolig, tänk om det händer nåt!? Men jag håller alla mina tummar på att det snart är en bebis på magen :-)
Man ser ju här vilken skillnad det är på förlossningar.... Min första tog 6 timmar från det startade tills hon var ute. Nästa tog 54 minuter från första värken tills han var ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥