måndag 15 november 2010

HJÄRTAT SVÄMMAR ÖVER

Ååå va det finns mycket jag skulle vilja häva ur mig här, men skulle jag vräka ut allt som finns i hjärtat skulle det bli ramaskri!! Det finns så mycket glädje, sorg, ilska, SANNING (o lite spekulationer) så det är inte klokt!! Tur jag har vänner och familjer att ventilera med. Men jag vill ju inte va orsak till någons hjärtinfarkt så det gäller väl att välja sina ord där med haha. Men som sagt, det finns mkt lustigt folk så förvånad skulle man väl aldrig bli....

Nu till annat;

Å på det här med Meddo Solchans fick jag beröm idag. Mitt bollplank där skickade ett mejl och va imponerad av hur många som gått med på det. Å TACK ska ni ha, det gynnar mig (och er)!! Men de som är avundsjuka och missunnsamma kan ju helt enkelt ge fan i det. Men jag är bara glad så många som går med i det :-) Så är det fler som vill gå med, scrolla ner till "Meddo Solchans". Klicka på länken och gå med!! Det är gratis. Inga tvång. Du får bara ett solkort, bara att kasta om man känner för det ;-) Du hjälper mig bara på traven och tänk vilken gärning du gör, så enkelt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥