fredag 12 november 2010

GRUBBEL!!!

Nu går hjärnan på högvarv. Fick veta en sak idag som jag sa att jag måste fundera på!!! Fy fan, detta är verkligen dubbelt. Jag vill gråta, jag vill kunna se in i framtiden, jag vill inte göra det här "så här" men vad händer om jag "måste"!?!? Jag va ärlig och sa till iaf att jag är inte tillfreds med det, men att jag ska fundera. Detta blir en fetingklump i magen!!! Hjärtat säger NEJ NEJ NEJ men hjärnan säger FUNDERA!! Jag kommer inte kunna släppa det här. Mår inte så bra psykiskt som det är nu, hur fan ska det bli sen då!?
I HATE IT!!

Ett positivt idag - jag har fått ett paket!! Det ska vi hämta så fort jag hämtat barnen :-) Å det är ju snaaaaart!!!!! Strax strax är det helg!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Du får ju inte skriva såna här inlägg, då blir ju jag nyfiken och vill veta mer.. ;)
    Hoppas att det löser sig på bästa sätt!! Kram Malle

    SvaraRadera
  2. Mmmm, jag kan ju inte skriva mer här... Men vi kan höras av på annat sätt så får du veta mer!! Kram

    SvaraRadera
  3. Absolut!! Hör av dig när du har tid över. Antingen via mobilen eller fb! Ta väl hand om dig vännen! Kram Malle

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥