tisdag 30 november 2010

GRATISBIO.SE

 
Jag har precis gjort en beställning av vinterjackor genom gratisbio. Det är supersmart. De har ju samarbete med MÅÅÅNGA websidor så jag går in på den sidan jag ska shoppa på. Jag gick in på  gratisbio och klickade mig fram till den sidan jag skulle. När jag har handlat så får jag poäng i vissa % på summan. När jag har nått upp på en viss summa så kan jag byta in mina poäng till presentkort. Jag fick faktiskt ett presentkort härom veckan :-)
Detta presentkort kan jag handla på de flesta ställen. Tex: HM, Plantagen, Ginatricot, maxi, Åhléns, Kicks, Lindex, Lagerhaus, Polarn och Pyret, City Gross, Mio, Coop, Max, Indiska, Panduro, Ginza. Ja, du ser, det går att använda på de flesta ställen. Exakta ställen som går att använda presentkortet på hittar du här gratisbio presentkort.

Så gör som jag!! Gå med i gratisbio. Det kostar ingenting. Det finns inga åtaganden. Bara ett smart sätt att samla poäng på när man ändå ska shoppa på nätet :-) Det ska gå att fylla i att lottemagnusson rekommenderade er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥