torsdag 11 november 2010

ÄNTLIGEN I SÄNG

Jag trodde ju att vi skulle varit hemma i rimlig tid, hunnit städa och plocka ner lite julsaker. Men halv 3 va vi hemma. Det blidde lite kludd och förseningar under dagen men allt löste sig. Jag hämtade ut smörja och när barnen får det runt munnen blir de så silvriga och fina :-) Vi hann städa men sen kom ett par bröder mitt i allt. Jag hann ju aldrig få ner julsakerna innan Joppe kom hem och när han hörde talas om detta satte han genast stopp för våra planer....DET ÄR BARA 11 NOVEMBER !!! "Eeehhh, JA och!?!?!? Men barnen ska få ner sina julslingor imorn!! De har en lina uppe tvärsöver rummet som vi snor den ena om.

Äntligen har vi lagt oss!! Å det är fler än vi som är glada. Diesel la sig direkt i renbäddad säng!! Hon tycker det är lika skönt som vi!! Helst vill hon ju va med och bädda, hon kastar sig in bland lakan och täcke. Ska gärna ligga under allt. Hon är såå go ;-)

Bäst och sova, hoppas på bättre sömn inatt!! Ser fram emot helgen!! Efter imorn så har jag nästan lite minisemester :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥