söndag 10 oktober 2010

VILKEN DAG...

Joppe hade ju bokat tvättid... IMORN... Men jag gick in till kusin och haffade henne precis innan hon skulle iväg. Fick låna hennes nyckel till deras tvättstuga och hade turen att där inte va bokat på hela dagen :-) Så där va jag 12-20.30. Men nu är allt rent och det är SKÖNT!! Å det mesta i lägenheten är iordning, vi har kört hit några lådor med. Jag har möblerat om och fixat med tvätten, bäddat och donat. Middag fixade brodern med flickvän. Ryggbiff, klyftpotatis och beanaisesås, åååå så gott det var!! Tack tack för det!! Sen åkte de hem i den lilla telenorbilen, det såg väldigt kul ut!! Den är miniliten utan bagage och inget benutrymme i baksätet. Det va perfekt för hunden för hon kom ju ingenstans. Inte kasade hon omkring som i min bil iaf haha. Sen va det bara att fortsätta med packningen. Jag åkte och handlade men det behövdes ju inte mkt när vi hade tömt den andra frysen med.
Nu är vi trötta och mina ben är slut, de ha fått sig ett rejält pass idag med allt spring i trappor!!

Godnatt godnatt, vi hörs imorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥