måndag 4 oktober 2010

TYST & TOMT :-(

Sådär ja... Tom måndagkväll igen. Thea kramade om mig och sa nåt gulligt i örat. Men jag tycker inte om att hon sa att hon skulle gråta ikväll för att hon saknar mig!! Lillgumman, det är snart måndag igen :-) Jag säger som Thea; Jag älskar dom ända upp till månen och tillbaka!!

Jag är knäpp, har satt in bevakning på Blocket så jag kollar det hela tiden!! Tur det bara är att trycka på en App och sen står det om det kommit in nåt önskvärt. Jag är ute efter en ny iphone... Jag ska ha en exakt samma, iphone 3 3GS absolut ingen 4a!!!! Men jag har en liten plats där glaset är spräckt... Hittar jag en ny som jag vill ha säljer jag denna billigt!! Det finns alltid händiga som tar sig an sånt här. Sprickan stör mig inte så länge jag ha skyddsplast på, men åker den av kan jag nog skära mig...

Imorn är jag ledig :-) Funderar på va jag ska hitta på... Jag har ju mina kort som jag kanske ska ta tag i, hälsa på farmor, vila, städa, våldgästa folk!? Är det nån som ha nån bra ide' får ni gärna höra av er ;-)
Ikväll ska jag på föräldramöte, hoppas Joppsen fixar nåt gott att äta tills jag är hemma igen. Jag åt resten av älgen innan.

Nehe, nu ha jag varit ifrån blocket för länge... Å så väntar jag på ett mejl med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥