lördag 9 oktober 2010

PHU

Phu, jag nästan hoppas på att vi inte hittar ett hus än på ett tag... Iaf måste jag smälta denna packningen och flytten som kommer!! Jisses va saker. Jag fattar inte hur vi ska få plats!! Nu kommer ju inte ens 1/5 bort till mig/oss men hur ska vi få in det då?? Jag behöver bygga ut!!

Jag stod och slog in glas i papper. Å nu vet jag att papper tar inte fyr så fort... Det släckte ljusen ist... Men det va ju nära... Tänk, egentligen, om allt brann upp hade vi sluppit allt jobb... Både att packa, flytta och husa det...

Middagen blev supergod. Jag åt bara aningens för mycket... Som vanligt. Men mat är ju såå gott!!

Strax kommer brorsan och hämtar upp oss. Vi ska passa hans tjejs hund medans de käkar på kinan. Vågar inte lämna hunden med katterna när den aldrig varit här förut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥