måndag 4 oktober 2010

MÅNDAG IGEN...

Å va fort det blev måndag igen :-( Skulle vilja krypa ner hos barnen och sova en stund till. Då hade de INTE fortsatt sova haha. Dom har aldrig sovit i min säng om nätterna. Max ville sova i egen säng redan som bebis...

Båda barnen sov 18.45 igår... Det va tyst och konstigt. De sover fortfarande!! Men vid 7 måste de upp. Jag ska fråga Max fröken idag om jag ens vågar lämna honom där längre, inte bara det att han inte får någon mat, nu lär de honom att boxas med... Han kanske aldrig skulle bytt avdelning, jag får kanske be på mina bara knän att de tar tillbaka honom på småbarnsavdelningen!? Där fick han iallafall mat...

Idag ska jag ha en som går brevid mig på jobbet. Å ikväll är det föräldramöte. Det ska bli kul att se/höra vad de hittar på om dagarna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥