söndag 31 oktober 2010

KVÄLLSRO

Efter middan kollade barnen på "Håkan Bråkan och Josef". De fick kolla på filmen men vi har den julkalendern med men den får de inte se än på ett tag. Shit va de svor och hade sig i den... De såg den för ett tag sen och tyckte såklart att den va jätterolig. Men där satte jag stopp. De lär sig sånt ändå!! Ett helt avsnitt med bara svordomar...

Jag gick och la mig med Max för han va så trött. Sen tyckte han att jag skulle ligga kvar så skulle han bara gå utanför en stund. Men vi somnade båda två. Men jag sov bara en liten stund :-) Sen satt jag och Thea och sjöng i hennes sångbok. Vi ska ta och sjunga luciasångerna nästa gång de kommer. Så kan hon de redan, när de ska börja öva på dagis :-)

Vi har tagit ett bad, det va behövligt att få varva ner lite. Men ack så trött jag blev!! Nu är det Indiana Jones på tv men jag bryr mig inte om det. Tror jag ska krypa ner och läsa lite istället. Fast...lite kli på ryggen hade ju varit skönt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥