onsdag 27 oktober 2010

BESTÄLLT

När jag va på föräldramöte förra v började en del prata om korten som kommit. Men alla hade inte fått så jag tänkte inte mer på det. Men i fredags tyckte jag det va konstigt att jag inte fått hem några. Idag när jag kom till förskolan hängde där lappar, så jag skulle mejla om jag ville ha kort... Det va bara de som tog enskilda/syskonkort som fick sina hemskickade... Det skulle skrivas upp tider, stås i kö mm om det skulle tas andra kort än gruppfotot så jag brydde mig inte om det!! För föräldrarna själva skulle fixa det, annars har ju alltid personalen gjort det. Men gruppkorten vill vi ha så de har jag beställt nu :-) De ska hänga så fint på deras rum och sen sparas i en pärm. Jag har sett de på förskolan i morse och bådas blev jättebra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥