måndag 25 oktober 2010

BAKKVÄLL

Vi har bakat heeela kvällen!! Började med blåbärsmuffins


Dom såg ju mkt godare ut när de va färdiga ;-)


Sen blev det negerbullar. Det ha hetat negerbullar sen jag föddes och varför döpa om ett vinnande koncept?????


Fy fan så gott det ska bli imorn!! Vi gav oss på och bakade bullar med och det tar ju sån tiiid!! Bullar med mjölk har det precis blivit :-) Jag gjorde en plåt vaniljbullar med och denna gången gjorde jag de med vaniljkräm som man ska....


Jag hittade ett äpple som det varit en liten mus och bitit på... Den lilla musen heter Max :-)

Jag har mejlat med en som ska sälja sin iphone, billigt, och så vill han veta mina uppgifter för att veta om jag är seriös... Borde inte jag bli misstänksam mot honom då!? Han kanske tror jag är snut och vill åt honom!? HA, det kan han tro isåfall!! Jag vill ju bara åt hans iphone ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥