lördag 9 oktober 2010

AT HOME

Jag körde hem en sväng. Tog ett break. Är så trött så jag tänkte först gå och lägga mig och sova tills Joppe tänkte efterlysa mig. Men jag har dammsugat, plockat av klädslen på soffan för den ska tvättas imorn, hängt upp gardiner, busat med kisarna, rensat ut glas och kartonger som ska slängas.


Det va ju jättesvårt att få en ljus bild på fönsterna...


Å hur snyggt är det att ta med persiennerna nere...!?

Inatt är sista natten på Sunnerbo, känns jävligt skönt fast ändå konstigt!! Nu slipper vi fara mellan två lägenheter (jag har verkligen satt mig in i hur barnen har det!!), katterna får alltid sällskap och vi slipper handla mat till två kylskåp.

Nu när jag kör tillbaka tror jag att jag ska börja på middagen. Det blir potatisgratäng och fläskfilé :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥