onsdag 22 september 2010

TIDSFÖRDRIV

Jag sitter och fördriver tiden med att kolla på Hemnet och arbetsförmedlingen. Har faktiskt sökt ett jobb ;-) Såg att de sökte bilskollärare till halkbanan haha, den va ju rolig.... mig fick de bogsera.... (det är INTE dit jag sökt hahaha) Nu har jag ju verkligen haft tid att kolla ALLA lediga jobb runt omkring.

Jag hade planer på att  tillbaka till hotellet i eftermiddag ifall det blir långtråkigt... Det va ju bara attt hitta ut här ifrån, men det kan ju nån visa mig, sen gick jag lång väg till höger och lång väg rakt fram.... Det va ett par kilometer. Men när vi väl kom fram hit så undrar jag om jag verkligen ska ge mig in på det... Då är jag verkligen lost in Paris!! Men än så länge hade det gått som det skulle med den här servern så det kanske inte blir längre än till 18-19 ikväll, men det kan ju strula och bli längre... Men va gör jag inte för Joppe ska ha lite sällskap!? Det är ju inte allt för mkt folk här på kontoret... Tycker det är väldigt tyst och tomt. Men mig gör det inget, det är ingen kö till kaffet haha.

Jag har min bok och godis med mig så det får bli eftermiddagsfördriv. Men om en stund är det väl lunch :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥