fredag 10 september 2010

TACKA VET JAG MORFIN

Har satt mig till ro i soffan och här kommer jag att sitta!!
Vaknade pigg och glad vid 13, tyckte jag kunde åka hem. Sköterskorna sa flera ggr att hemskt vad pigg du är :-) Men sen kom tröttheten. Jag somnade hela tiden. Skulle på toa och vinglade omkring. Men lite i 15 ville jag hem!! Pratade med doktorn, allt va bra. När jag skulle ut och få mitt läkarintyg så blev jag spyfärdig. Men det kom inget som tur va. Men jag tro det va hostmedicinen ihop med allt det andra som inte blev så bra.
Jag sov till och från hela hemresan. Nu har jag tagit panodil och morfin så snart är det bra igen.
Det är tv-kväll hela kvällen. Vi börjar med "Best of Dag-Otto". Hoppas jag inte skrattar för mkt bara... ;-)

1 kommentar:

  1. Skönt att allt gick bra o du är hemma igen. Ligg nu still hela helgen så kommer vi o hälsar på på söndag=)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥