söndag 12 september 2010

REDAN SÖNDAG

Jisses va tiden går fort!! Imorn är det måndag igen och mina älskade små trollungar kommer igen :-) Ååå va mysigt!!

Inatt har jag sovit i fotöljen, det va ganska varmt. Den är i skinn, haft raggsockar på och varmt täcke... + fleecefilt under mig... Vaknade när det va mörkt ute, kom ingenstans så jag vet inte vad klockan va. Men jag hade behövt upp på toa. Men det va ju bara att somna om. Vaknade kvart över 7 igen och fick ropa in hjälp :-) Tog piller, fick hostattack så det va ju bara att i med hostmedicin med. Men det va ju inte speciellt skönt att hosta!!

Nu har jag suttit och läst lite i min bok och kollat i HM-katalogen i brist på annat.

Idag har jag inte SÅ ont längre, men det känns visst om jag behöver göra nåt med armarna.

Undra hur det kommer bli imorn. Min säng är ju smalare än Joppes. Å om jag kommer ner eller en av oss får sova på soffan... Jag får iaf stiga upp när han ska till jobbet, han får skjutsa hem mig eftersom jag inte kan köra bil eller få upp porten här nere... Jaja, morgondagens problem.

Idag har vi nada planerat. Förutom att jag ska ha mitt hår tvättat, det kommer bli ett projekt i sig haha. Men ut och gå en liten runda hoppas jag, det ser ju ut att bli fint väder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥