söndag 12 september 2010

POSTAT PAKET

Nu är storhandlingen klar inför veckan. Det blir fisk, hel färsk kyckling mm.
Jag postade paket med. Bl.a. Ett till Madde/Hilma. Det blev lite dumt för jag fick ringa och fråga om adressen så jag avslöjade ju mig ;-) Men jag är så glad för mitt hudvårdspaket jag fick av Madde på posten så jag skickade ner en lite försenad födelsedagspresent till Hilma.


Nu blir det snart potatismos och korv. Sen ska vi bege oss till Växjö och köpa present till Joppes pappa som fyller år om ett par veckor. Men vi hinner ju inte åka iväg sen på ett tag så det är lika bra att fixa det på en gång.

Usch jag känner mig lite yr och flummig, undra om det är hungern som kommer lite häftigt!? Men snaaart är det klart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥