måndag 13 september 2010

MONDAY MORNING

Vi kollade på Wallander igår, Indrivaren. Usch, jag tycker de är hemska, jag är en mes när det kommer till filmer!! Jag kunde inte titta färdigt. Jag tyckte killen va läskig som förföljde Isabell/Rebecka. Så jag fick ha hjälp att lägga mig istället. Jag skulle läsa, kom 3 rader sen sov jag... Vaknade lite i 4, jag hörde att Joppe rörde lite på sig och så viskade jag till honom. Han fick hjälpa mig upp. Sen sov jag ute i fotöljen igen. Läste lite och lyssnade på regnet.
När vi steg upp plockade "vi" ihop sakerna som ska med bort till mig. Jag bar min väska, Joppe resten. Jag blev överlycklig, jag kunde ta på mig en tröja själv jihoo haha. Det går framåt :-)
Nu är jag hemma iaf, ska sätta mig och läsa tidningen. Annars kan jag inte göra mkt. Klappa katterna... tvätta... min bror får hjälpa mig med matlagning.
Jag har ju några timmar att fördriva tiden på. Halv 5 kommer Joppe och hämtar mig för då är det hämtning av barnen :-) Men det är många timmar till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥