fredag 24 september 2010

MÄTT

Nu har vi varit nere och ätit frukost. Jag är proppmätt!! Åt mackor, plommon, apelsin, pannkaka, ostar, actimell, kaffe, juice phu. Brukar aldrig äta så mkt...
Nu väntar vi på spanjoren som ska checka ut och åka tåg med oss. Han ska till flyget och vi hoppar av i innerstan.

Igår när vi körde från restaurangen hade det hänt en ganska stor trafikolycka. Men när polisen kom med sina syrener va det två bilar som blockerade vägen... Den ena stod still och den andra körde upp jämte och när polisen va bakom körde de iväg samtidigt och hindrade en bra stund för ingen flyttade sig... Ja se dessa fransmän!!

Å killen från Milano, han som va med igår, som bott i Sverige. Jag fattade ju aldrig att han va gay haha. Inte förrens jag fick höra det...

Å va trög jag är!! Jag stod i duschen och tänkte på hjärtat av "rep" som låg i sängen en kväll när vi kom in här. Igår låg det ihopknycklat på bordet där jag la det... Å idag kom jag på att det va ju MITT "rep" som jag hade i ryggen på en t-shirt... Jag tog ju bort det för det va obehagligt att sitta på en stol hela dagen med det i ryggen... Haha.

Nehe, nu gäller det att packa kameran och plånboken för nu ska vi in i Paris :-)

Utsikt från hotellfönstret:





Gamla risiga lägenheter





Lite nyare, + taket på köpcentret.





Mer risiga lägenheter, andra sidan vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥