torsdag 23 september 2010

HAMNADE I BAREN

Det blev ändrade planer igen... Vi stannade kvar här i förorten. Vi åt på L'eon, det var musslor. Jäkla va gott det va :-)


Jag fick mina varma musslor med lax i en presentpåse. De va jättevarma. Riktigt riktigt gott!!


De andra 4 fick sina i varsin gryta.
Efter middagen va vi 4 som åkte till samma hotell. Vi satte oss i baren.


Det va inte det lilla glaset som kom in ;-) Den ena killen som jobbat på Ikea i Älmhult i 7år kunde ju svenska. Han bjöd på kvällen... Det va han, spanjoren och vi.
När jag hade varit på toa kom en riktigt mörk kille och tog tag i mig, han skulle lära mig SALSA...!!! No no no skrek jag och drog honom mot vårt bord så jag kunde sätta mig haha.

Men nu blir det sovdags så vi orkar upp imorn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥