onsdag 11 augusti 2010

TRÖTT AV FÖR MKT SÖMN!?

Undra om jag har sovit för många timmar inatt? Känner mig helt matt. De andra 3 här i stugan är ju förkylda och småsjuka allihop. Undras om det är Max som smittat de ;-) Jag känner inget, men deras bassilusker har härdat mig. Inget fastnar på mig (peppar peppar). Men det är inte ofta jag är sjuk!! Inte ens i skolan var jag sjuk, bara på loven.... Å hur skoj är det...? Nu för tiden är jag bara trött, nästan jämt.

Idag har vi inte gjort mkt, spelat lite (jag vann!!!), pratat, läst. Jag börjar bli lite rastlös men BEHÖVER såna här dagar!! Vilken jäkla tur vi inte är hemma egentligen, då hade jag INTE suttit still!! Det skulle rensas garderober, papper, barnens leksaker, skänken i tv-rummet, garderoben på toa, sminket, storstädas mm mm. Eller... Tänk, jag hade inte haft en sak kvar knappt om vi varit hemma!! Ingenting får ju vara framme och jag vill gärna kasta allt..... För mkt... Men när vi börjat jobba igen och den veckan jag inte har barnen, då SKA det rensas!! För tänk sen när Joppes grejer med ska in.... Fast det klart, det gör inte SÅ stor skillnad eftersom det mesta har jag redan tagit hem till mig... Bunkar, täcken och 3/4 av hans kläder. Det ska in en säng, några byråsar, tvbänk och stereo, lite lampor, typ. Resten får va i garaget. Där ska ner lite av mina saker med!! Vi får ju inte plats här annars...

Det luktar så himla gott här!! Joppes mamma har gjort nån inläggning till laxen vi ska grilla ikväll. Mmmm, va gott med fisk!! Hemma gör vi nästan aldrig det för Joppe gillar inte det :-(

Imorn ska vi 2 ut och köra lite. Kanske mot Ängelholm. Jag vill ju titta på fina hus!! Det älskar jag. Sen får vi väl gå runt och kolla lite. Vi få se vad som faller oss in :-) Ta vara på våra sista dagar i friheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥