måndag 16 augusti 2010

SVETTAS

Asså jag fick ett OK från personen jag ringde, men får säkert besked i slutet av veckan, jag svettas och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen... Nu måste jag gå vidare och ringa ett samtal till.... huuuu. Men jag tror inte jag gör det NU utan måste prata lite med Joppe först. Han får lugna mig, det är han bra på!!

Det känns skönt nu att jag är ledig imorn iaf, har ju lite att reda upp :-)
Imorn måste jag ringa sjukgymnasten med för alla mina leder gör ont. Jag tycker det är lite konstigt!! Jag har ont i handlederna, axlarna och nu på semestern va jag ute och gick en rask promenad och faan va ont jag fick nere vid fotlederna... Tycker det är lite märkligt faktiskt.
Å så måste jag ringa vårdcentralen för de här jävla utslagen som aldrig ger sig!! Jag har haft de sen 5 april förra året.... Å pencilin på pencilin hjälper inte!!
Kusinen kommer imorn med lille bebisen. Thea och Max vill träffa honom, se att han verkligen kommit ut. Då får vi ta oss en sväng om till Ikea. Så ledsen jag blir... ;-)

STRAX ska jag hämta mina små hjärtan, jag saknar de så fruktansvärt mkt så jag ska krama de tills de blir blåa!! haha
Sen ska vi cykla och möta Joppe när han slutar jobbet, sen hem och rulla köttbullar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥