torsdag 26 augusti 2010

SOFFLÄGE

Idag kunde den som såg mig tro att det var svinkallt ute, nästan vinter. Jag hade en riktigt varm och go storpolo på mig... Men JAG frös... Jag va inom Willys och köpte kurering, innan jag for hem. Mötte en vän som jobbar på vårdcentralen. Jag sa till henne att jag kommer sen för att se om jag har halsfluss, så ville hon att jag skulle gapa där mitt i kassan... Så det va ju bara att slänga ut tungan och hoppas på att ingen såg. Hon trodde nog att det kunde vara det. Jag är helt svullen i halsen och har svårt att svälja. Jag som skulle jobbat 11 timmar idag... Å han som skulle gått brevid ringde innan och sa att han med är sjuk... Det är tydligen mkt som går nu!! Men jag vet att min son är frisk nu iallafall :-) Skönt för honom. Han har ju längtat efter att få va på sin nya avdelning.

Nu ligger jag i soffan med en kopp te och tidning. Väntar på samtal av vårdc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥