fredag 20 augusti 2010

SNART MIDDAG

Åå jag börja bli hungrig!! Jag gör spagetti och köttfärsås. Undrar om jag ha mask i magen för jag kan äta jämt, är hungrig varannan timme...

Vi satt på vårdcentralen i 50 minuter. Det var lite prat, de tog tempen, snabbsänka, kollade lite, sen prat igen. Det är nåt virus i halsen men inget som behöver behandlas. Jag tror ändå inte att allt är som det ska... Är det samma sjuka barn om 2v igen så åker vi till sjukan igen!!

Snart ska vi hämta friskisen. Vi ska baka kladdkaka, jag ska iväg på ett möte i eftermiddag och Joppe ville följa med. Så Anna och Pauline ska passa barnen. Jag ska skämma bort de med lite fika :-)
Sen har jag köpt kräftor som vi ska käka ikväll när Joppe varit iväg på sitt. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥