torsdag 19 augusti 2010

HITTAT ETT LUGN

Idag har jag fått en del samtal gjorda under kantarellrundan. Jag har ringt vårdcentralen och fått tid till min sjukling, imorn tar jag barnet och går till doktorn. Nu har jag tröttnat på att det är sjukt så ofta, det kan inte vara normalt. Det andra barnet ska vara på dagis så länge, för de ska göra en grundlig koll på sjuklingen. Antar att det är blodprover och grejer som är inblandade... Då behöver jag inte mer än sjuklingen och mig själv att hålla reda på ;-) Fy fan för sånt!!

Sen har jag pratat med sjukgymnasten om mitt eget onda. Jag har ju ont i mina armar, men i somras när jag varit ute och sprungit/gått har jag även fått ont i knäna och fotlederna och det tycker jag är lite märkligt. Fick rådet att gå till en doktor innan jag börjar träna igen. Så det måste fixas nästa v.

Fick ett besked idag med som gjort att jag fattat ett beslut. Det riktiga OK-beskedet som jag ringde om i början i veckan. Jag blev hyperstirrig när jag bestämt mig men nu har jag pratat om det så mkt så jag har hittat ett lugn och känner mig till freds med tanken.
Imorn ska jag iväg på ett möte som kommer få mig ännu lugnare, hoppas jag, så det inte blir tvärtom...!!

Vi har planerat lite på vår Amsterdam-Parisresa. Allting har klaffat så jävla perfekt med samtalen och planeringarna idag så detta är bara menat att det ska bli så :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥